مردی که با در اختیار داشتن یک کلاشینکف و دو کتلت و بیش از 800 فشنگ به 17 نفر تیراندازی کرده از لباس شخصی ها نیست؟

خبر بسیار عجیب بود. یک مرد 65 ساله ساکن قلعه حسن خان تهران 17 نفر را به گلوله بسته است. آن هم با یک اسلحه کلاشینکف و دو کلت کمری. البته بیش از 800 گلوله هم در اختیار داشته.
نگاهی به حوادث سوالات جدی را در ذهن من ایجاد کرد. یک نفر از کجا می تواند این همه اسلحه و فشنگ را به راحتی تهیه و نگهداری کند؟ در بازار غیر رسمی قیمت یک باتوم برقی نزدیک 200 هزار تومان است. بنابراین برای خریدن یک کلاشینکف، دو کلت و بیش از 800 فشنگ حداقل باید 2 3 میلیون تومان پول داد. باید توجه کرد که کسی که در منطقه محرومی مثل قلعه حسن خان زندگی می کند این مقدار پول را به سختی می تواند تهیه کند. بعد هم برای کشتن دو همسر و دو فرزندش تنیاز به 800 فشنگ ندارد که تهیه کند.
با این توضیحات به نظر من فرد اصولا اسلحه را در اختیار داشته و تنها تصمیم گرفته از آن استفاده کند. همه هم خوب می دانیم که به غیر از نظامیان اسلحه تنها به راحتی و رایگان در اختیار نیروهای بسیج قرار دارد. اسلحه رسمی بسیج و سپاه هم که کلاشینکف است. حالا به نظر شما ممکن نیست که این فرد این اسلحه ها را از طریق عضویت در بسیج به دست آورده باشد؟
در مورد انگیزه هم باید گفت که فرد مذکور به علت شک داشتن به همسرانش این قتل ها را انجام داده که اصلا چنین موضوعی از یک بسیجی متعصب 65 ساله بعید نیست. در ضمن این که احتمال این که این افراد بعد از این همه جنایت و خون ریزی در خیابان ها دچار جنون شده باشند هم بعید نیست.
همه این ها به همراه چند مورد به نظر پیش پا افتاده دیگر نظیر این که پیرمرد قاتل ریش بلند داره و یه پیراهن چند جیب که جای سردوشی هم داره تنشه منو همش به این فکر میندازه که نکنه این ماجرا هم کار یکی از بسیجی های لباس شخصی باشه!15-15(1)

برچسب‌ها:

6 پاسخ to “مردی که با در اختیار داشتن یک کلاشینکف و دو کتلت و بیش از 800 فشنگ به 17 نفر تیراندازی کرده از لباس شخصی ها نیست؟”

  1. amir Says:

    be nazare man hast . be in aks toye balatarin negah konid . khode in shakhse ghatele
    http://i31.tinypic.com/18deky.jpg.

  2. amir Says:

    be akse dovom negh koni hamin piremardeh jaanieh

    • نگارنده Says:

      نه امیر جان. این اون نیست. اون ریشش مشکی تره. امکان هم نداره تو فاصله 2 ماه انقدر ریشش سفید شده باشه!

  3. ایرانی باغیرت Says:

    داداش یارو اسلحه ها رو سال 64 دزدیده و از اون موقع نگهداری میکرده
    قیمت کلاشینکف سیصدهزار تومان است
    در ضمن طرف راننده اتوبوسه و 2000 تا فشنگ داشته و 1300 تاشو شلیک کرده!

  4. ناشناس Says:

    کیرم تو کس خوار یک یکیتون.مادر جنده ها…

  5. ناشناس Says:

    کس ننتون.

بیان دیدگاه